Ahad, 28 November 2010

Mengantuk.

apa masalah aku? tidur sudah. tapi batinku menjerit jangan sedang mata meronta. biskut meri perasa kopi menemani aku di sebelah. sedang adik aku tidur lena di sebelah lagi satu. mereka menjerit. perihal bola lah tu. macam aku taktau malam ini ada perlawanan. macam mana aku tau itu sungguh ajaib. dah berpusu-pusu mereka yang jantinanya lelaki menaik tarikh (sila terjemah dalam bahasa inggeris) status lawan bola di muka buku. aku pula tak baca. mustahil! urm~ wangi bau biskut meri ni. bila lagi nak mencair dalam mulut berpagar besi? tunggu si mulus jari jemari aku mencapai satu persatu kepingan biskut meri tersebut. lebih enak kalau dicicah dalam mocha. tapi aku yang kadang-kadang malas ni tak mahu bangun. haha. kau percaya? aku sendiri tak percaya. beberapa jam lagi aku graduasi. aku duduk sebelah kawan aku bernama noni. puas aku mencari siapa gerangan bertuah duduk di sisi aku. noni rupanya. si rupawan yang selalu bertikam lidah tak setuju waktu kami sama-sama di melaka dulu. cara aku cakap macam aku dah lama sangat meninggalkan zaman diploma. padahal umur jagung yang setahun tu pun aku tak sampai lagi. rapikan aku semakin menjadi-jadi. haha. kau lah salah, blog! jadi tempat aku mencurah bakat terkeluar aku. ah, sudah. biskut meri ini membuat air liur aku bah. tsunami gamaknya. nasib sahaja tak ada banglo dalam mulut aku ni. haha. mari kita makan. cis! sakit perut. babai!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut