Sabtu, 26 Februari 2011

Aku Yang Di Luar Normal dan Keinginan.

semalam. dua kelas. interaksi manusia dan komputer dan data komunikasi dan jaringan. petang ada ujian rekaan instruksi atau instructional design. aku memang terjemah busuk-busuk. aku memang lebih biasa menulis dalam bahasa inggeris. maaf. aku khilaf. hari ini modul hingga pukul satu. bengkel digital komik pukul tiga. malam buat rekaan bagasi. esok modul sampai pukul empat. malam belajar untuk pengaturcaraan multimedia untuk ujian hari isnin. isnin kelas sampai pukul lapan. selasa kelas sampai pukul enam. rabu sampai pukul dua belas. nak buat montaj. malam study untuk statistik. khamis ujian. jumaat persembahan interaksi manusia dan komputer dan ujian data komunikasi dan jaringan. tengok. cerita pasal sibuk je, dah berbaris-baris macam latihan kawad. belum masuk cerita hati dan perasaan. cerita kawan-kawan. cerita hidup sendiri. semalam malam, dia bagi mesej. ya, Allah jawab doa aku dan aku tak risau lagi. mungkin ada cerita yang lebih baik untuk kita. walaupun bila aku ingat apa yang pernah jadi antara kami aku mungkin boleh jadi gila, tapi Tuhan itu cukup sayang dengan aku. Dia bagi aku otak untuk berfikir dengan waras dan hati untuk bertenang. tadi aku baca novel saya seorang muslim. intan punya. dan secara tiba-tiba aku rindu hidup aku yang dulu yang terlalu obses dengan diri sendiri, cita-cita sendiri dan angan-angan yang aku nak penuhi. aku rindu aku yang dulu. aku sedang cuba mengejar aku yang hilang. susah. payah. sebab aku dibayangi dengan seseorang tapi aku cuba. ini belum bercinta. kalau dah, aku mungkin dah kena hantar tanjung rambutan. haha. buat awak, saya minta maaf sebab emosi di blog. tapi cuma disini saya menjadi diri yang satu lagi. diri yang bukan semua suka. diri yang bukan semua sangka. tapi kalau awak ada baca, semuanya tentang awak. ya. awak. sekali lagi saya minta maaf. sedang aku cuba menjadi aku yang normal, kawan aku bersembang di muka buku pula. kan dah teringat. ah! hati aku remuk! haha. persetankan. aku dah terlupa semua cerita aku. aku nak solat dan buat kerja. sekian. babai.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut