Selasa, 7 Jun 2011

22 dan Single.

single dan tak pernah ada boyfriend. jadi? bukan masalah besar pun. selagi aku tak susah kan sesiapa (selain mak abah aku. haha) aku rasa semuanya okay. motif kiriman ini? saja. saja nak cakap aku single. biarpun orang nak cakap aku loser sekurang kurangnya aku ada MARUAH DIRI. eh. haha. ada juga kata kata "biar betul, takkan lah", "ye je, ke nak naikkan saham je cakap macam tu?", "eleh, jual mahal lah tu,". pandangan manusia. siapalah aku nak halang. sedang aku pun ada pandangan sendiri. tak apa. terima kasih. nampak sangat korang ambil berat pasal aku. haha. tapi dah memang aku tak pernah ada pun. takkan aku nak cakap, "eh, saya dulu memang ada 15 bekas teman lelaki," amekaw. ada aku kisah aku tak ada. kadang kadang lah aku kisah. tapi selalunya tak. sebab perasan diri sendiri suci. okay, korang dipersilakan untuk muntah hijau, kuning, jingga, merah jambu. aku tipu kalau aku cakap aku tak pernah suka sesiapa. kalau tak pernah ada sesiapa menghuni hati aku. dusta semua tu. bukan aku tak pernah patah hati. kecewa. tengok saja kiriman kiriman aku yang lepas. bukan main lagi. tapi aku dah okay. mungkin tak sepenuhnya. tapi boleh lah. haha. walaupun kebanyakan orang pada umur 21,22,23 dah kahwin, tunang, aku jujurnya tak ada hati lagi. mungkin sebab aku tak ada seseorang macam orang lain. mungkin. boleh jadi. atau terlalu sibuk jadi diri sendiri. kepada sesiapa yang sudah bertemu jodoh, Alhamdulillah. moga Allah kekalkan jodoh sampai bila bila. aku mungkin tak ada cerita cinta yang hebat, tapi biar aku dengan hidup yang berjaya. dunia dan akhirat. insyaAllah. sekian sahaja tazkirah sebelum isya' kita. renung renungkan dan selamat beramal. haha. kepada semua baik yang berpunya mahu yang bujang, hidup bukan sekadar mencari pasangan. dunia penuh dengan benda yang menarik. so, don't forget to explore and learn. aku nak taip dalam bahasa melayu, tapi aku tak jumpa perkataan yang sesuai. haha. sekian. sampai sini. bai!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut