Rabu, 22 Jun 2011

Duapuluhdua.

tak banyak yang berbeza, tak ada yang nak dicerita. 21 Jun cuma sekadar hari hari biasa seperti hari hari lain. cuma hari itu genap umur aku dua puluh dua. tak pergi mana mana, tak buat apa apa. aku sendiri malas nak sambut. haha. terima kasih buat semua yang sudi bagi ucapan hari lahir. aku terharu. jujur. terima kasih sebab ingat. dua puluh dua. umur yang cukup mematangkan aku. ada beberapa perkara buat aku terfikir. ya, mungkin juga mahu berubah. tapi bukanlah terlalu ketara atau berubah ke arah yang lebih negatif. biar aku sendiri yang tahu perubahan apa yang perlu. masa depan pun perlu difikirkan. kerja, hidup sendiri, tak lagi bergantung dengan mak dan abah. benda yang aku fikir setiap hari. hurm. hari lahir aku sama dengan hari lahir arwah abah kawan aku. kawan rapat aku. buat kau, kawan aku, tabah lah. abah dah tenang kat sana. kau jangan lupa sedekahkan dia al-fatihah dan jangan lupa kirim doa pada dia. mungkin aku tak faham dan taktau apa yang kau rasa tapi sebagai kawan, aku sayang kau. :). sekian sahaja untuk kali ini. babai.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut